Just one click to survey!!

Friday, February 17, 2012

AKU MEMBACA KISAH SENDIRI...UNTUK KUAT!

BILA AKU TERASA SEPERTI ADA SESUATU. AKU BANYAK MEMBACA. SEMUA UNTUK AKU TENANGKAN FIKIRAN SENDIRI. KENAPE MESTI ADE PERBALAHAN. KENAPE TIDAK SEMUANYA IKHLAS? MAKSUD AKU, UNTUK MENDAPAT KEIKHLASAN MESTI ADA PERMINTAAN KER?? BUKAN KE KEIKHLASAN TU WUJUDNYA SENDIRI TAK ADE UNGKITAN? SENANG KATA "JUST IKHLAS", AND JGN JADI KAN PERSOALAN. " PLZ FAHAM NI.. "JUST IKHLAS".."JUST IKHLAS".."JUST IKHLAS"..MMM ENTAH LA..SUSAHNYE NAK TERANGKAN BAB KEIKHLASAN NI.. MUNGKIN MMG AKU YANG BANYAK CEKADAK.

"BUKAN KAH KEIKHLASAN TU MMG KENE SENTIASA ADA TAMPA SEBARANG PERTIKAIAN. NAK SERIBU DAYA, XNAK SERIBU DALIH"

Tetiba Cemburu buta dan tidak menentu masa – Ada sahaja topik dan perbualan yang ditimbulkan oleh pasangan kita sedangkan perkara yang kita lakukan pernah diterjadi sewaktu bercinta dulu tapi tak pernah ada masalah.
Cepat terasa hati – Dulu nak bergurau ker, nak usik-usik sikit tak jadi masalah, tetapi sejak bertunang ini asyik nak melenting dan cepat marah, cepat merajuk dan cepat terasa.
Ego tahap melampau – Ya, sifat ini memang tak boleh lari sekiranya anda dalam ikatan pertunangan. Selalunya ego terjadi sewaktu proses membeli barang perkahwinan dan mempertahankan kesilapan serta kesalahan yang dilakukan.
Sentiasa bertekak dan bergaduh – Memang tak dinafikan, perkara sebegini sentiasa berlaku tidak kira semasa bercinta, bertunang ataupun berkahwin. Anda mesti ingat bertekak masa bertunang boleh membawa kehancuran.
Godaan daripada pihak sekeliling – Ini melibatkan orang ketiga

No comments:

Post a Comment